top of page

Wie ben ik en wat kunt u verwachten.

In deze blog kunt u lezen wie ik ben en wat u kunt verwachten op mijn blogpagina.




Welkom bij mijn eerste blog. Als eerste mijn excuses voor al mijn spelling en grammaticale fouten. Ik weet dat dit niet professioneel over komt maar ik verzeker u dat mijn grafischewerk zeker wel professioneel is en dat deze blog een toegevoegde waarde kan zijn voor uw onderneming. Daarnaast ben ik hard aan het werk om mijn Nederlandse taal te verbeteren. Ziet u fouten? Uw verbeterpunten zijn altijd welkom.


In het kort wie ben ik Ik ben Bas Mulder, woonachtig in Joure, getrouwd met een mooie en lieve dame en op dit moment nog militair. In 2002 begonnen bij de landmacht en onder tussen al weer 8 jaar aan het werk bij de luchtmacht. Dit werk heb ik altijd met plezier gedaan maar ik wil nu meer bij mijn vrouw thuis zijn en daarom heb ik gekozen om defensie te verlaten en van mijn hobby mijn werk te maken. Hiervoor heb ik de fotovakschool al afgerond en ben ik nu bijna klaar met de opleiding Mediavormgever.


Wat kunt u verwachten in mijn blog In mijn blog geef ik u informatie over alles wat te maken heeft met PR en marketing in de breedste zin van het woord. Ik vertel over informatie die ik zelf heb gelezen of wat ik heb gezien. Ik zal elke maand een nieuwe blog plaatsen.


Wat is PR en marketing Dit zijn 2 dingen die alles met elkaar te maken hebben en ook vaak door elkaar gebruikt worden. Kort gezegd is PR, wat staat voor public relations, alles wat te maken heeft met (zakelijke) communicatie. Het gaat om uw imago. Hoe kijkt de buitenwereld naar u. Marketing gaat over uw verkoop en hoe bied u dit aan. Jean-Louis Gassée, voormalig directeur van Apple, vat het mooi samen: ‘’Advertising is saying you’re good. PR is getting someone else to say you’re good.’’

Wat ik al zei spelling en grammaticale fouten komen niet professioneel over daarom is het van belang dat uw zinnen correct zijn vandaar deze tips.

Eerste tip: beterspellen.nl Een goede website over de Nederlandse taal en heeft ook een leuke app om uw Nederlands bij te houden.

Tweede tip: taalunieversum.org U wilt een tekst schrijven zonder taal- of spelfouten die de aandacht van uw lezer zouden afleiden? U wilt weten of een woord of een uitdrukking gangbaar is in het gehele taalgebied? Of u hebt vragen over de zinsbouw? Dan vindt u hier een duidelijk en betrouwbaar antwoord.

9 views0 comments

Comments


bottom of page